ski.lv logo
Šodienas laika prognoze Rīgai
Temp.: 6°C
Vējš: 5m/s

Jaunumi

10 • 01 • 2011

Noskaidroti Latvijas slēpotāji dalībai Pasaules junioru čempionātā

Piektdien Madonā „Smecersila” trasē noslēdzās otrās atlases sacensības,  pēc kurām saskaņā ar apstiprinātajiem atlases noteikumiem tika apkopoti rezultāti un noteikti tie slēpotāji, kas Latviju pārstāvēs Pasaules junioru un U-23 grupas čempionātā, kas no 24. līdz 31.janvārim norisināsies Igaunijas ziemas sporta centrā Otepē.

Atlases nosacījumus saistībā ar attiecīgu FIS punktu iegūšanu FIS sacensībās līdz 2011.gada 2.janvārim, proti, 100 FIS punkti U-23 grupā un 120 FIS punkti junioru grupā, kas dod automātisku dalību PJČ, bija izpildījuši divi kandidāti –Rinalds Kostjukovs ar teicamo startu sprintā novembra vidū Muonio (Somija), kā arī Roberts Slotiņš 10km slidsolī arī tajās pašās FIS sacensībās Muonio. Līdz ar to, abi minētie slēpotāji varēja nestartēt divās atlases sacensībās – 2.janvārī Priekuļos sprintā un 7.janvārī Madonā distancē, kurās, savukārt, lai varētu kvalificēties uz PJČ, bija jāpiedalās visiem pārējiem U-23 un juniora vecuma grupas slēpotājiem.

Pēc sacensībām un pēc Distanču slēpošanas treneru padomes apspriedes Latvijas slēpošanas savienības vadība dalībai Pasaules junioru čempionātā nosauca šādus slēpotājus:

U-23
Vārds Uzvārds         FIS kods
Arvis Liepiņš             3550066
Arvis Robalds           3550118
Jānis Puida               3550095

U20 juniori
Rinalds Kostjukovs 3550054
Roberts Slotiņš        3550056
Mārcis Jakovičš        3550099
Nauris Biķernieks    3550088
Krišjānis Meirāns     3550104
Arnis Pētersons        3550102

U20 juniores
Kristīne Liepiņa       3555023
Zane Eglīte               3555024
Gerda Āboliņa          3555034
Natālija Kovaļova    3555025
Krista Kupča            3555031
Laura Kupča            3555032

Interesanti notikumi risinājās saistībā ar Arvi Liepiņu. Viņš nebija izpildījis atlases nosacījumus (pietrūka 2,64 punktu), kā arī nestartēja abās atlases sacensībās, taču, ņemot vērā to, ka pie tā nebija vainojams pats sportists, treneru padome šim jautājumam piegāja racionāli un „apžēlojās” par U-23 grupas līderi, atļaujot viņam startēt Otepē. Taču bez ievērības nepalika atlases noteikumu neizpilde, jo Liepiņa pārstāvētajam klubam (Rīgas slēpošanas klubs) tika izteikts rājiens.

Šīs divas atlases sacensības iet ieskaitē arī 1993./94.gadā dzimušajiem jeb S18 un V18 grupai, kas cīnās par dalību Eiropas Jaunatnes Olimpiskajā Ziemas festivālā. Tā kā tas notiek vēlāk nekā Pasaules junioru/U-23 čempionāts, proti, no 12. līdz 20.februārim (Liberecā, Čehija), tad S18 un V18 grupas pārstāvjiem ir palikušas vēl trešās atlases sacensības – Latvijas čempionāts 15. un 16.janvārī Priekuļos.

Atlases noteikumu galvenajam mērķim ir jābūt tādam, lai tiktu atlasīti tiešām labākie uz to brīdi, taču ignorēt šos noteikumus nedrīkst, jo tad tas nebūs godīgi pret tiem, kas ir izpildījuši nosacījumus un ir pelnījuši startēt sezonas svarīgākajos mačos. Diemžēl, bet neuzmanība pret atlases noteikumiem,iespējams, ir „maksājusi” dalību Pasaules junioru/U-23 čempionātā kādam, kas varēja bez liekām problēmām kvalificēties.

Atlases sacensību rezultāti šeit

45 Komentāri

Pareizi, darīja, ka Arvi paņēma. Taču, lai neizsauktu spriedzi, jāievēro atlases noteikumi. Vienīgi žēl, ka nesanāks stafetes komanda U-23 grupā.
rollex
10 • 01 • 2011 / 13:12
Es skatu sarakstu un nekādi nevaru atrast Pāvelu Ribakovu? Vai tiešām viņš ar savu attieksmi pret treniņiem un parādīto rezultātu progresu nav pelnijis startēt PČ?
Protams atlase ir vajadzīga, tomēr vai šis nav vēl viens gadījums, kad vajadzētu LSS vadībai paspert soli pretim sportistam? Tāpat nevaru atrast to varonīgo LSS vadības personu vārdus, kuri nolēma pieteikt dalībai tieši šādu sastāvu, un ievietoja informāciju mājaslapā. Es personīgi Robertu Madonā neredzēju, vai tiešām tik svarīga lēmuma pieņemšana bez distanču slēpošanas vadošās personas klātbūtnes un tādā steigā bija nepieciešama pieņemt?
Interesanti izskatās arī tas tas, ka daļēja dalība atlasē ir devusi priekšroku pār tiem, kuri piedalijās abās sacensībās. Vēl man nesaprotams, kā pēkšņi divas dažādas grupas, kuras atlasē nestartēja kopā, pēkšņi tika saliktas kopā? Ja tā var, tad droši atgriežamies pie jautājuma par P. Ribakovu ?
Gribētos lasīt atbildi uz katru no maniem uzdotajiem jautājumiem jau šodien.
Aigars
10 • 01 • 2011 / 13:24
Piekrītu Aigaram, ka saskaņā ar nolikumu divas grupas nevar likt vienā, jo sportists iepazīstoties ar nolikumu, bija tiesīgs redzot starta pieteikumus šeim atlases mačiem ļoti neiespringt (kaut vai nepārsmērēt slēpes ja netrāpīja ar smēriem).
Domāju ka sportisti, kuri šādā veidā izmesti no dalības PČ būtu pelnījuši atvainošanos no atbildīgo personu puses!
Jānis
10 • 01 • 2011 / 13:36
Biju klāt treneru sapulcē bez balss tiesībām. Šādu sastāvu apstiprināja treneru padome balsojot! Roberts tiešām Madonā nebija un ļoti žēl, jo viņš vienīgais varētu paskaidrot ko viņš domāja laikā kad pats rakstīja atlases nolikumu un pats, kā Rīgas kluba vadītājs, atlases laikā puišus aizsūtīja uz ārzemēm.
Jautājums par Ribakova iekļaušanu vai ne iekļaušanu komandas sastāvā vēl tiks izlemts pēc tam, kad no paša Ribakova tiks saņemts pilns paskaidrojums par to, vai viņu treneris un Roberts informēja par atlases noteikumiem un paskaidroja šo noteikumu neievērošanas sekas.
Vairis
10 • 01 • 2011 / 13:47
Jautājums vienk. kā es lai startēju vairākās grupās vienlaicīgi? Un domāju ka esmu pelnījis vietu junioru komandā. Plus tā jau slikti ka netiku uz nometni nepārdomātā kalendāra dēl(Pāvels pats nepadomāja).
Mārcis
10 • 01 • 2011 / 13:51
Atbilde Aigaram!
1.Mājas labā šāds sastāvs tika ievietots pamatojoties uz treneru sapulces lēmumu, kas tika pieņemts balsojot!
2.Atlases noteikumus, distances, starta kārtību sastādīja Roberts 2010 gada oktobrī/novembrī, viņa sastādītajos dokumentos LSS labojumus nav izdarījusi.
3. Esmu gatavs atvainoties sportistiem par Roberta kļūdām un neizdarību un turpmāk stingri sekošu līdz nolikumu un noteikumu izstrādāšanas gaitai un precīzai ievērošanai!
Vairis
10 • 01 • 2011 / 14:16
Tagad tādi skaist svari iznakuši, gribi startēt PČ, nebrauc uz nometni kalnos, gribi lai rezultāts labaks, nepiedalies atlasē? Kurš pateiks, kā rīkoties sportistam? Un par ko paskaidrojums? Par to, ka centās lai rezultāts būtu labaks. Varbūt tomēr, kamēr vēl ir iespejams, visiem sanākt kopā un atrisināt so situāciju? Šobrīd izskatās, ka mums slēpotāju, kuri gatavi startēt PČ ir vairāk neka Krievijā un Norvēgijā. Ka pēkšņi neviens treners un savienības pārstāvis nevienu nezina.
Aigars
10 • 01 • 2011 / 14:21
Piekrītu Aigara viedoklim par "skaistajiem svariem" un piekrītu piedalīties jebkurā sapulcē vai pasākumā, kas liegtu īstenot šādu situāciju nākotnē.
Svaru autors ir cilvēks, kas vislabāk zin sportistus un noteikumus, neesmu sapratis kādu interešu vadīts viņš to visu izdomāja.
Vairis
10 • 01 • 2011 / 14:42
Vins sasa ka tas nav vina lemums un vina domu treneru padome noraidija (divaini).

10 • 01 • 2011 / 15:05
Mārcim
Piekrītu. Startēt var tikai vienā grupā, nevis divās vienlaicīgi. Un ja 93./94.gads ir labāki par 91./92., tad jāņem izlasē tas, kurš ir labākais. Svarīgākais ir rezultāts, un vecuma ziņā nav starpības vai V18 vai V20, galvenais ir būt jaunākam par 90.to gadu. Nav pat divu domu, ka esi pelnījis būt izlasē. Lai veicas!
rollex
10 • 01 • 2011 / 15:11
Mārcim
Piekrītu. Startēt var tikai vienā grupā, nevis divās vienlaicīgi. Un ja 93./94.gads ir labāki par 91./92., tad jāņem izlasē tas, kurš ir labākais. Svarīgākais ir rezultāts, un vecuma ziņā nav starpības vai V18 vai V20, galvenais ir būt jaunākam par 90.to gadu. Nav pat divu domu, ka esi pelnījis būt izlasē. Lai veicas!
rollex
10 • 01 • 2011 / 15:11
Mārcim
Piekrītu. Startēt var tikai vienā grupā, nevis divās vienlaicīgi. Un ja 93./94.gads ir labāki par 91./92., tad jāņem izlasē tas, kurš ir labākais. Svarīgākais ir rezultāts, un vecuma ziņā nav starpības vai V18 vai V20, galvenais ir būt jaunākam par 90.to gadu. Nav pat divu domu, ka esi pelnījis būt izlasē. Lai veicas!
rollex
10 • 01 • 2011 / 15:11
Ribakovs varēja reāli startēt U-23 grupā, bet kāpēc viņš nepiedalījās atlasē?
Jancis
10 • 01 • 2011 / 15:37
Pāvels ir nometnē, kalnos. Un viens no šīs diskusijas centrālajām personām, dēļ kura ir šie jautājumi.
Aigars
10 • 01 • 2011 / 15:41
Viens labs teātris ar visu šo padarīšanu... Cik labi ka nolikums nepilnīgs un to var katrs tulkot kā saprot un labpatīkās ...
skatītājs
10 • 01 • 2011 / 17:15
man niez Raimo pa mutu uzgaast!!
10 • 01 • 2011 / 21:37
<Atlases noteikumu galvenajam mērķim ir jābūt tādam, lai tiktu atlasīti tiešām labākie. > Domāju , ka tas ir labi teikts. Zinu ka Pāvels ir viens no pašiem labākajiem , tā ka ceru , ka veselais saprāts uzvarēs.
Ainārs
10 • 01 • 2011 / 23:47
ja treneris un atbildīgais par šo sporta veidu izveido atlases noteikumus, tad viņiem ir jābut arī pirmajiem, kas tos ievēro nevis, pirmie, kas pārkāpj, tā kā gadījumā ar Pāvelu, es uzskatu, ka viņam nav jābrauc uz šo Pč, jo viņš lieliski zināja šos atlases normatīvus, un zināja uz ko parakstās.
jĀnis
11 • 01 • 2011 / 00:28
Atlase paliek atlase, ir-ir, nav-nav! Nesaprotu kaads tur veel vesalais sapraats?! Visiem bija zinaami atlases datumi un ja tie netika ieveeroti tad taa ir tikai passa sportista vaina.
...........
11 • 01 • 2011 / 09:56
tad jau nav tolka taisīt atlases, ja uz mačiem aizbrauc tie, kurus izvēlas treneri. visi zināja, kuros datumos ir atlase, tāpēc vajag saplānot savu grafiku, tā lai tiek uz atlasi. un ja runājam par labākajiem, tad ne vienmēr uzvar tas, kurš uz "papīra"ir stiprākais..........
riko
11 • 01 • 2011 / 12:06
Kur tad palicis lielais gudrinieks RR???

Vienmeer lien ieksaa ar saviem komentaariem,,bet tgd gan kkur ieliidis,klusaakaa vietinjaa!

Vinjam nav nekas sakaams,kaa noteikumu sastaadiitaajam!?
kur?
11 • 01 • 2011 / 12:15
kurš vispār to RR ņem pa pilnu?!

11 • 01 • 2011 / 12:24
Pašreiz mēs varam tikai spriest kā būtu vai arī kā varētu būt , ja treneri šo nolikumu būtu veidojuši pēc citādāka principa. Bet LSS apritē tam ir likuma spēks. Protams, ka atlases noteikumiem ir jābūt tādiem, lai uz sacensībām aizbrauktu labākie, bet arī noteikumus nedrīkst ignorēt. Nezini un arī īpaši negribu zināt kāpēc treneri izvēlējās šādu atlases kārtību. SSK BEBRA pieņēma spēles noteikumus. Ceru, ka neviens apzināti tos negribēja sarežģīt, un droši vien ne arī Roberts, Dainis, Ilze vai kāds cits no treneriem.Jo kā lielākais cietējs pēc polemikām internetā un droši vien arī reāli izrādās Kluba Rīgā sportists Pāvels Ribakovs, kurš cītīgi gatavojies šai sezonai. Pēc atlases mēs pārrunājām šo jautājumu kluba biedru starpā un spriedām, ka šos kritērijus būtu veidojuši citādāk. Bet fakts jau ir noticis. Par šiem vai citiem atlases kritērijiem jārunā un nopietni jādiskutē pirms viņi iegūst likuma spēku LSS apritē. Man tas tobrīd nelikās svarīgi. Ja kādam tas bija svarīgi kāpēc necēlā brēku vai nebrīdināja potenciālos kandidātus?Man liekas, ka LSS prezidents Vairis Brīze jau arī izdarījis labu darbu akceptējot dalību Arvim Liepiņam. Neviens nav ideāls un no kļūdām mācās. Aicinu līdz nolikumu pieņemšanai ieinteresētās personas aktīvāk izteikt savus priekšlikumus LSS.Iespējams, ka problēma arī tiktu uztverta savādāk ,ja šis čempionāts notiktu kaut kur otrā pasaules malā, nevis tepat kaimiņos?
Manuprāt nepatīkamāka ir jauno sportistu gaušanās LSS mājas lapā par atlases kritērijiem, un to vai viens vai otrs konkurents ir nopelnījis ceļa zīmi uz šiem vai citiem mačiem. Mēs tādi, mēs šitādi, bet pārējie....Un ja nav tā kā viņš vēlas tad viss ir slikti. Nu nav mums te vēl nevienas mega zvaigznes.Sportistam ir jādomā par sportiskās formas uzlabošanu, nevis .....
11 • 01 • 2011 / 12:30
Nez kurš cits vēl ir spējīgs nostartēt 100p robežās ja ne Liepiņš, nevienam nav tādu rezultātu kā viņam un vēl neņems uz U23... distancē VIDĒJIE punkti 89,79... vai kāds vsp no U23 var tādus punktus izskriet?
.....

Kur ir Ribakova rezultāts? viņam ne tuvu nav 100p, tad lai sēž mājās un gatavojas LČ.

.... U23 Atlases rezultāti tādi interesanti, par kādām vietām viņi cer PČU23, tad varbūt labāk lai brauc jaunāki uz U23,pm. Mārcis, jo viņš taču labāk noskrēja kā visi pārējie?
slēpotājs
12 • 01 • 2011 / 13:02
Protams, ka varbūt Mārcim arī jābrauc, un vēl varbūt kādam,ja to pieļauj šie atlases noteikumi un viņa gatavošanās programmā šai sezonai viņs ir paredzējis šo startu un ,galvenais, vēlas startēt. Bet nedrīkst īgnorēt noteikumus. Citādi ir kā mūsu valsts politikā. Vieni ir vienlīdzīgāki par citiem.
12 • 01 • 2011 / 15:00
Kāda vispār var būt runa par kārtību atlases noteikumos, ja nav kārtība slēpošanas savienībā. Ka pat nav iespējas sazvanīt darba laikā sekretāru A.R.
Par ko vispār var būt runa???
Jāsakārto papriekšu ir savienības lietas, lai vispēr kautkas notiktu!!!
Plnīgs murgs te notiek.
12 • 01 • 2011 / 15:03
Man nav bijis problēmu sazvanīt Agri. Arī mani ne vienmēr var sazvanīt. Visādi mēdz gadīties. Bet kopumā LSS viss ir daudz maz kārtībā. man šķiet , ka LSS sanāksmes nav slēgtas. Nāciet, klausieties, analizējiet, diskutējiet. Tikai,man šķiet, ja neesat LSS biedrs, tad iepriekš varētu būt , ka jāpaziņo par dalību.Tas būtu pieklājīgi. Man liekas neviens nav padzīts
12 • 01 • 2011 / 15:10
Ja regulari nevar sazvaniit un neviens vien cilveeks, tad tur nav jautaajumi. Vai nu arii vajag uzdaavinaat jaunu telefonu, varbuut tiesham savieniibai ir gruuti ar liidzekljiem.
Savienibai kauns
12 • 01 • 2011 / 15:20
kāpēc Andim ir jāatbild par citu darbiem?? Kur paši vaininieki, RR un pārējie,kuri vienmēr piedalās visās diskusijās,bet kad sataisa kkādus sū**s tad mutīti nevar atvērt,,,smieklīgi!!! Tāds bardaks ka tirgū!
Tiešām vajag kko mainīt LSS,jo tādus kuri izvairās un nespēj atbildēt par saviem darbiem NEVAJAG! Domāju ka ir daudzi citi kuri gribētu kko mainīt!
murgs
12 • 01 • 2011 / 17:15
Manuprāt, ap atlases dokumentiem tiek taisīta neadekvāti liela ažiotāža, bet arī tas nav slikti, ja tādā veidā spēsim celt atlašu noteikumu izveides tradīcijas unlīdz ar to veidot konkurētspējīgu sagatavošanās sistēmu.

Nekad neesmu teicis, ka atlases nav jāievēro vai noteikumi ir dažādi piemērojami, tomēr ir dažas lietas kuras piemīt visiem juridiskiem dokumentiem: jāizprot to mērķis un tie nedrīkst novest pie absurdām situācijām, kuras neveicina nozares un katra indivīda attīstību.
Šoreiz absurds ir tas, ka Latvijas komandai U-23 kvota ir 4 sportisti katrā startā, sacensības notiek ja tā var teikt "pašu mājās", sportists ir gatavs braukt kaut par savu naudu, bet nē, var braukt tikai 2, nu labi, izņēmums 3, bet ne nu kādā gadījumā 4...
Treneri lieliski saprot, ka Otepes mērķis bija labākajā gadījumā pāris sportistiem saniegt konkurētspējīgu rezultātu, bet pārējiem tā ir laba un unikāla pieredze turpmākajai sportiskajai karjerai.
Nepiekrītu un nepiekritīšu tiem gudriniekiem, kuri uzsākuši raganu medības, kaut arī pašiem ir bijusi iespēja piedalīties noteikumu sagatavošanā. Distanču slēpotāji paši tiks galā ar savām problēmām. Man neviens treneris nav pārmetis, ka uz sacensībām nebūtu atlasījies kāds, kas būtu pelnījis. Arī neviena sportista protestu neesmu saņēmis. Viņi paši labi apzinās savu varēšanu.

"Dīvānu speciālistiem" uz viedokli ir tiesības un tikai - to esmu mācījies no Pasaules vadošajiem speciālistiem un viedokli mainīt netaisos.

Par Pāvela dalību PČ U-23
Man nav šaubu, ka viņš dara visu ko spēj nevis lai tiekai atlasītos, bet, lai būtu tur labākajā formā un priecētu mūs ar savu rezultātu. Vienalga kurš tas būtu līdzīgā gadījumā kā šis: man vispār doma galvā neienāktu par sportista neatlasīšanu un nepieteikšanu sezonas galvenajam startam.
Tas uz kaut ko tādu ir spējīgs, manuprāt, ar sūdainu koku ir jātriec prom no slēpošanas.







RR
12 • 01 • 2011 / 23:29
RR Tavs teiktais: "Nekad neesmu teicis, ka atlases nav jāievēro vai noteikumi ir dažādi piemērojami.."
Domā ko esi pateicis iepriekš un ko turpini rakstīt pēc šādām frāzēm! Atlases noteikumi nav ievēroti un ir piemēroti pēc vajadzības.
Domāju lielākai daļai ir skaidrs ka PČ jāpiedalās labākajiem, tam arī es piekrītu, bet RR nevajag turpināt stāstīt muļķības un kaitināt cilvēkus! Runā par lietu nevis centies iegalvot ka ar noteikumiem vis kārtībā.
Jānis
13 • 01 • 2011 / 09:03
RR ir pienākums izteikt savu viedokli un uzklausīt citus viedokļus.
RR saprot arī to, ka varbūt nekļūdās tikai tas, kas neko nedara.
RR nedomā, kā dažs labs gudrinieks, ka vajag meklēt grēkāžus kolēģu vidū un netaisās to darīt, īpaši publiskā vidē. Priekš tā distančniekiem ir savas tradīcijas.
RR cīnās, lai pēc iespējas vairāk sportistu, treneru un citu speciālistu tiktu uz PJČ, PČ-U-23, EJOD un arī PČ neskatoties cik sprunguļus viņa riteņos metīs.
Mums ir nepieciešami daudzi arvien vairāk zinoši un pieredzējuši speciālisti lai spētu attīstīties un konkurēt starptautiski.
RR
13 • 01 • 2011 / 09:56
Nepird miltos baigi put!

13 • 01 • 2011 / 12:31
Tu RR kaa Slesers lej. Tev prasa jautaajumu, bet Tu virzies bezteemaa ieksaa.
Diivaanu diidiitaajs
13 • 01 • 2011 / 14:59
RR ir dievs! :DDD
un beigu beigās
13 • 01 • 2011 / 16:31
RR nav ko teikt,,,
un veel beigu beigaaas
13 • 01 • 2011 / 17:05
RR nav ko teikt,,,
un veel beigu beigaaas
13 • 01 • 2011 / 17:05
RR vienmēr ir ko teikt :DDD
neuztraucies
13 • 01 • 2011 / 17:17
RR cīnās lai tiktu celts slēpotāju līmenis Latvijā, bet ir daudzi tādi kuri to nicina....
nebūtu RR te nebūtu vispār nekā!
Lai izdodās RR!
slēpotājs
13 • 01 • 2011 / 19:45
RR ir personības dubultošanās - pat komentāros, kurus raksta viņš pats, viņš RR nodala no sevis:

"RR ir pienākums izteikt savu viedokli un uzklausīt citus viedokļus.
RR saprot arī to, ka varbūt nekļūdās tikai tas, kas neko nedara.
RR nedomā, kā dažs labs gudrinieks, ka vajag meklēt grēkāžus kolēģu vidū un netaisās to darīt, īpaši publiskā vidē. Priekš tā distančniekiem ir savas tradīcijas.
RR cīnās, lai pēc iespējas vairāk sportistu, treneru un citu speciālistu tiktu uz PJČ, PČ-U-23, EJOD un arī PČ neskatoties cik sprunguļus viņa riteņos metīs.
Mums ir nepieciešami daudzi arvien vairāk zinoši un pieredzējuši speciālisti lai spētu attīstīties un konkurēt starptautiski."

Populāru literatūru lasot var noskaidrot ka tā ir slimības pazīme:(

13 • 01 • 2011 / 21:56
Protams RR Ir cēlis RSK līmeni, bet kopumā šaubos, ka RR ietekmē piem. Vidzemes ziemeļos vai latgalē cēlies tas līmenis, drīzāk aiz ausīm madoniešus no mēsliem pirms pāris gadiem izvilka un tagad Pāvelu...

13 • 01 • 2011 / 22:15
tātad RSK atlasītie slēpotāji ir krietni labāki par pārējiem, tādēļ bija iemesls viņus sagatavot arvien augstākiem rezultātiem....

no kādiem mēsliem? pats droši vien esi mēsls un ar skaudību noskaties uz viņiem, kuriem ir rezultāts...


x
14 • 01 • 2011 / 05:25
Nu uz šo nav ko man atbildēt, ja tu neuzskati, ka pārējo sportistu apstākļi nav slikti, tad tu vispār neko nezinu par situāciju, kurš vēl vispā šogad uz sniegiem bija bez RSK un vēl dažiem, nosauc 1sporta skolu...

14 • 01 • 2011 / 10:06
Cēsis bija uz sniegiem!
tb
14 • 01 • 2011 / 17:01
Robi, kur Latvijas izlase?

14 • 01 • 2011 / 18:25
Lai pievienotu komentāru, ienāc ar kādu no sociālajiem tīkliem:
Draugiem.lv pase
Facebook.com pase
Google.com pase
Atbalstītāji
Atbalstītāji

Latvijas Slēpošanas federācijas informatīvais portāls infoski.lv